Wat gaat hier mis? - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van Sophie Oostelbos - WaarBenJij.nu Wat gaat hier mis? - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van Sophie Oostelbos - WaarBenJij.nu

Wat gaat hier mis?

Door: sophieoostelbos

Blijf op de hoogte en volg Sophie

17 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Oxford

Jaja...dit is hem dan...mijn eerste verslag vanuit Amerika (ik leef dus nog en ben veilig :P) en heb het nu al erg naar mijn zin.

Maar dat betekent niet dat alles even leuk was, want alles wat er op een vliegveld mis kan gaan overkwam ons ongeveer. Eerst een stom vrouwtje dat ons de verkeerde rij instuurt, daarna de goede rij in waar we 50 min hebben moeten wachten om in te kunnen checken...en dat ben je eindelijk ingechecked maar blijkt de vlucht met 26 man te zijn overboekt...en ja je raad het al, Ilse en ik waren 2 van die 26. Gelukkig was een van de KLM-medewerksters zo vriendelijk om ons te helpen en ging alles vanaf dat moment goed en zaten we als nog naast elkaar in het vliegtuig (nog bedankt voor dat kruisraadsel boekje pap daar heb ik in het vliegtuig volop in kunnen kliederen).

Vlucht was dus prima, maar toen we eindelijk in ons apartement aankwamen was ook niet daar alles even chill...zonder douchegordijn douchen zorgt namelijk voor een kletsnatte badkamer, en geen WC-papier hebben is ook niet even fijn. Maar ja, dat hebben we vandaag geregeld door een tripje naar de Walmart te maken. Oh en we hebben dus wel alle drie (er is nog een ander Japans meisje in ons apartement die 3 woorden Engels spreekt) een eigen badkamer en walk-in closet...het blijft natuurlijk Amerika...everthing is bigger and better.

De campus is trouwens ook echt mooi en groen en vooral groot (in vergelijking met Erasmus dan natuurlijk), maar blijft voetganger vriendelijk.

Hhm...ik heb eigenlijk nog wel honderd dingen die ik kan vertellen (iedereen weet dat ik altijd veel te zeggen heb)...dat bespaar ik jullie deze keer dan maar...heb m'n gedachten toch even niet helemaal op een rijtje dus dan wordt het toch maar een stom verhaal :P.

xoxo

  • 18 Augustus 2011 - 08:45

    Mam:

    Wow ziet er allemaal super uit; vooral jij onder de walk of champions:)
    Gelukkig dat alles uiteindelijk toch nog gladjes is verlopen. Ben heel benieuwd te horen hoe je eerste colleges waren en ik begrijp dat je en passant ook nog wat Japans gaat leren met dat meisje in huis. Heb je al lekker in het zwembad gelegen. Ik zie zonnetjes en hoge temperaturen, dus je begrijpt dat ik ben nu al een beetje jaloers ben. Geniet r van he. Veel liefs X mam

  • 18 Augustus 2011 - 09:16

    Rebecca:

    hahaha super leuke foto idd die onder walk of champions!
    Je hebt gister wel echt een goed feestje gemist, maar ach volgensmij ga je je daar ook superrrrrr vermaken : D
    Have fun!

  • 18 Augustus 2011 - 16:52

    Walter:

    Gaaf hoor die eerste indrukken. Als je nou gewoon elke dag een korte update post, dan horen wij vanzelf wel van die honderd andere dingen die je nog zou kunnen vertellen.

  • 19 Augustus 2011 - 03:46

    Dorien:

    Klinkt super! Heel veel plezier en ik weet zeker dat je binnen no time je gedachten op een rijtje hebt ;)
    ps kun je wat van dat warme weer hierheen sturen, het is weer gaan regenen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oxford

Mississippi

Recente Reisverslagen:

19 September 2011

Graceland Too

04 September 2011

Football!!!

28 Augustus 2011

De tijd gaat snel

21 Augustus 2011

Weekverslag

17 Augustus 2011

Wat gaat hier mis?
Sophie

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 25844

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 29 Januari 2014

Asia 2013 -Vietnam, Cambodia & Thailand

16 Augustus 2011 - 11 December 2011

Mississippi

Landen bezocht: