Koffer inpakken = &*^%$%# - Reisverslag uit , van Sophie Oostelbos - WaarBenJij.nu Koffer inpakken = &*^%$%# - Reisverslag uit , van Sophie Oostelbos - WaarBenJij.nu

Koffer inpakken = &*^%$%#

Door: sophieoostelbos

Blijf op de hoogte en volg Sophie

12 Augustus 2011 | ,

Ja...de titel van dit verslag zegt het misschien al, maar ik ben vandaag eindelijk begonnen met het inpakken van mijn koffer(s) en dat blijkt niet zo'n pretje te zijn.
Een huge koffer past toch weer minder in dan je denkt...eigenlijk gewoon dus ongeveer maar de helft van wat je mee wilt nemen...dan maar een extra mini-koffer mee als handbagage, maar dan krijg je daardoor weer het probleem dat je ook nog ergens je handtas en laptoptas kwijt moet.
Misschien toch maar van die Tell Sell vacuum zakken kopen waar je kleren in stopt en die je daarna met stofzuiger van alle lucht ontdoet? Alleen waar koop je die en werken ze wel en zijn die dingen niet gewoonweg heel irritant?!

Zoals je misschien uit dit stukje af kunt leiden zijn er dus de nodige irritaties...eindelijk de agenda voor de 'Orientation Week' krijgen en daarvan aflezen dat je de dag nadat je aankomt al om 7.30 AM begint, helpt hier ook niet bij.

Maar ja, je moet er iets voor over hebben en ik ben blij dat ik bijna ga...met een darling clubgenoot nog wel...dus wat zit ik eigenlijk te zeiken?!

xoxo


  • 12 Augustus 2011 - 12:02

    Charlotte:

    Hahahahaha! Dat probleem ken ik ook! Vooral omdat je vast zit aan een beperkt aantal kilo's (23) en je daar heeeeeeeeeeeeeel snel al aan zit. Dus én volle normale bagage benutten én de volle handbagage benutten in de vorm van een trolly. Succes alvast pakezeltje!

    x

  • 12 Augustus 2011 - 12:13

    Sandra:

    zal ik straks maar even naar blokker gaan? dan kan je veeel meer topjes en jurkjes meenemen.

  • 12 Augustus 2011 - 12:53

    Tim:

    Een extra koffer meenemen kost maar 75 euro, gaat prima!

  • 12 Augustus 2011 - 13:03

    Sophie Oostelbos:

    ah ok...nou daar ga ik op de terugweg dan volop gebruik van maken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mississippi

Recente Reisverslagen:

19 September 2011

Graceland Too

04 September 2011

Football!!!

28 Augustus 2011

De tijd gaat snel

21 Augustus 2011

Weekverslag

17 Augustus 2011

Wat gaat hier mis?
Sophie

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 25842

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 29 Januari 2014

Asia 2013 -Vietnam, Cambodia & Thailand

16 Augustus 2011 - 11 December 2011

Mississippi

Landen bezocht: