De tijd gaat snel - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van Sophie Oostelbos - WaarBenJij.nu De tijd gaat snel - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van Sophie Oostelbos - WaarBenJij.nu

De tijd gaat snel

Door: sophieoostelbos

Blijf op de hoogte en volg Sophie

28 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Oxford

Ik zie net dat er inmiddels al weer bijna een week verstreken is sinds mijn laatste update...wow...de tijd gaat toch weer snel...al zal dat waarschijnlijk komen omdat ik deze week druk bezig ben geweest met het opstellen van mijn rooster...dat moesten we namelijk allemaal zelf doen. Is me gister dan ook eindelijk gelukt en sta voor 4 vakken ingeschreven.

Alle vakken zijn tot nu toe erg interessant, maar ben niet meer echt gewend aan het concept 'huiswerk', waar ze hier dus wel volop gebruik van maken. Zit je maandag in je eerste les, mag je voor woensdag al iets inleveren...500 woorden maar, maar toch...huiswerk associeer ik toch echt met de middelbare school...gelukkig is het verder allemaal niet zo moeilijk en ligt het niveau hier toch wel wat lager dan op Erasmus.

Gister avond heb ik Ilse dan eindelijk meegesleurd naar een feestje...en wat een feest was dat...de hele avond Amerikaanse drank spelletjes gespeeld (beer bong en flip cup) en mag nu genieten van de gevolgen die daar aan vast zitten :P.

xoxo

• 28 Augustus 2011 - 20:25

Rebecca:

hahaha geniet ervan vandaag!

En nice dat je het zo naar je zin hebt :D

Kijk uit naar je volgende updates : )

xxx

• 29 Augustus 2011 - 01:51

Dorien Bakker:

Hee soof!
    Kort maar krachtig ;) Zijn er geen foto's van dit feestje??
    Veel plezier nog!! xxxx

• 29 Augustus 2011 - 20:37

Charlotte Verouden:

Hahahaha, is het dan toch gelukt? Blijf het leuk vinden om jullie verhalen te volgen, dus blijf schrijven!!

En ben het met Do eens, waar blijven die party pics?

xx

• 30 Augustus 2011 - 01:19

Sophie Oostelbos:

voor foto's moet je op facebook zijn :P

• 30 Augustus 2011 - 20:36

Sandra:

hoi hoi,

Nu begrijp ik waarom je verslag zo kort is. je had gewoon hoofdpijn. Hoe is het met de rest van je vakken? Wel Interessant ondanks dat het niveau lager ligt? Ga morgen ochtend weer hardlopen met die veeeeel jongere collega dus maak t niet te laat! Dikke zoen x mam